Subscription Talks

I denne uge taler vi om Meta, der introducerer abonnementer på Facebook, Instagram og Whatsapp og Spotify, der stadig er i gang med at proppe flere og flere nye funktioner ind i deres app. Til sidst skal vi tale om opsigelsesflows og win-back, noget Morten Suhr Hansen ikke mener at danske abonnementsvirksomheder er særligt gode til.

Værter:
Niels Vestergaard, Seniorkonsulent hos Subscrybe

Gæst:
Morten Suhr Hansen, Founder og CEO hos Subscrybe

What is Subscription Talks?

En podcast, hvor vi taler om de vigtigste emner og temaer i abonnementsbevægelsen – i selskab med abonnementsdirektører, -visionærer, -specialister, -forskere og andre abonnementsnørder.